søndag den 10. februar 2013

"Fastelavn er mit navn"

I år er det Charlies første fastelavn, og weee - så får man muligheden for at skabe sine egne traditioner.
Derfor har jeg i de seneste dage haft travlt med saks og papir, for at lave pynt til et fastelavnsris til ham.

Idag - Fastelavns Søndag ( jeg er lidt sent ude som oftest...), fik jeg så samlet grene til riset, på en dejlig morgen gåtur i kastellet med resten af den lille familie, og nu står riset og pynter fint i vindueskarmen:

Min ide er så, at jeg de vil tilføje lidt nyt pynt hvert år... og når Charlie bliver gammel nok kan han selv være med til at lave pynt;0)
Har du forslag til fint fastelavns pynt??

"Ham den dejlige" bagte de lækreste fastelavns boller - og til eftermiddag besøgte vi Olderne med en portion til kaffen.
... Charlie fik raslet lidt for dem og vi sang "Fastelavn er mit navn" 

Hvordan fejrer I fastelavn i jeres familie ?

God Søndag, derude i de små hjem;0)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar