lørdag den 5. januar 2013

"... Det er lidt ligesom med køkkener..."

(citeret frit fra filmen "Den Eneste Ene")
Jeg synes lige at I skulle have et lille glimt,
fra det højt elskede og før omtalte "retro røde" køkken....    


 

 


                                                                                              
                                            
Hvad er det der gør, at et køkken drager og samler folk til spontan råhygge?
Køkkenet er mit absolutte yndlingsrum og jeg elsker at bruge tid herude hvad enten det er når jeg kokkekerer alene (iført det storblomstrede forklæde;0) !!), sammen med kæresten eller til hygge ved bordet med et magasin og en god kop the..



 





  
 

 


I hvilket rum kan du bedst lide at opholde dig?

2 kommentarer:

  1. I vores køkkenalrum eller hvad det nu hedder. Elsker at stå i køkkenet imens Loppe ser en film, som jeg kan følge med i eller at side ved spise boret og nørkle imens hun leger i legehjørnet. Elsker vores store multirum. :O)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Anne... Køkken alrum.... Ja det er noget jeg går og pusler med inde i mit hoved... Grundet fugt problemerne flytter vi jo til Juni... Og det nye sted er køkken og stue i et...sådan rigtig N.Y.Style. Noget Kasper er helt vild over...men jeg lige skal vænne mig til da jeg nok mest er til et godt gammeldags køkken. Det kræver også lidt ændringer indretnings mæssigt for at få to meget forskellige rum til at blive ET. MEN jeg tager udfordringen op - for jeg elsker at indrette... og så må vi jo se hvordan resultatet bliver...

      Slet